Dodatkowe informacje:
Amunicja kulowa RWS Evolution .30-06 Spring. 11,9g
Opis
Amunicja kulowa RWS Evolution .30-06 Spring. 11,9g
Sprzedaż broni amunicji wyłącznie w sklepie stacjonarnym na podstawie wymaganych prawem dokumentów.
Zalety wydajnościowe pocisków Evolution® są szczególnie zauważalne w przypadku uderzeń w kości, głównie przy grubszej zwierzynie. Podczas gdy klasyczne pociski półpłaszczowe rozpadają się po uderzeniu w kości i zachowują mniej energii w kanale penetracyjnym i przestrzelinie, pocisk Evolution® pozostaje w większości nienaruszony. Dzięki specjalnemu Power Bonding rdzenia ołowianego z pozłacanym płaszczem metalowym zachowuje masę prawie w 100% i zapewnia wysokie prawdopodobieństwo przestrzeliny przy minimalnym uszkodzeniu tuszy. Dzięki swojemu aerodynamicznemu profilowi i balistyce pocisk Evolution® wyróżnia się bardzo dobrą celnością. Posiada płaską trajektorię i stale wysoką energię uderzenia, nawet na dużych odległościach.
Marka RWS od pokoleń łączy myśliwych i strzelców, spełniając najwyższe wymagania i gwarantując idealny strzał w każdej sytuacji.
Główne cechy:
- doskonała jakość wykonania, a co za tym idzie niezawodność podczas polowań,
- miedziany czubek poprawiający właściwości aerodynamiczne i stabilność lotu,
- efektywne grzybkowanie uzyskane dzięki odpowiedniemu profilowi pocisku,
- zminimalizowane zjawisko fragmentacji dzięki unikalnemu płaszczowi,
- płaszcz miedzioniklowy chroniący wnętrze lufy przed zużyciem spowodowanym tarciem,
- wysokie prawdopodobieństwo uzyskania przestrzeliny ułatwiające tropienie postrzałków.
- producent: RWS GmbH,
- konstrukcja: Evolution,
- kaliber: .30-06 Spring.,
- masa pocisku: 11,9g.
Balistyka:
- prędkość V0: 810 m/s
- prędkość V100: 730 m/s
- prędkość V200: 655 m/s
- prędkość V300: 585 m/s
- energia E0: 3904 J
- energia E100: 3171 J
- energia E200: 2553 J
- energia E300: 2036 J
- trajektoria 0m: - cm
- trajektoria 100m: 0 cm
- trajektoria 200m: -13,5 cm
- trajektoria 300m: -50 cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.