Regulamin konta

Regulamin Konta
w sklepie DobrySezon.pl

  1. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
    1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta klienta („Konto”) w sklepie internetowym DobrySezon.pl („Sklep”).
    2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa prowadzenia Konta jest nieodpłatna.
    3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.
    4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w przypadku Sklepu:
      OutdoorPlanet Andrzej Nosko, 84-300 Lębork, Lwowska 5
      e-mail: sklep@dobrysezon.pl
      tel.: 663030034
  2. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
    1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.
    2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
      1. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego uzupełniania formularza adresowego,
      2. wglądu w historię swoich zamówień,
      3. wglądu w status realizacji zamówienia.
  3. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
    1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie na adres sklep@dobrysezon.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.
  4. Reklamacje
    1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.
    2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.
    3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.
  5. Dane osobowe
    1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.
  6. Zmiany Regulaminu Konta
    1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl